Pagina's

woensdag 4 april 2012

Creatief

Dit is mijn eerste blog.
Deze blog  gaat over creativiteit ik wil graag nog creatiever worden.
Vrienden en familie zeggen tegen mij dat ik een `crea bea` ben.
Maar, ik wil nog creatiever worden.
Ik heb al 1 ding gevonden op een andere blog voor nog creatiever te worden.
Het gaat als volgt:


nodig:
1 Oordopjes.
Strijkkralen in de kleuren die je leuk vindt.
1 Goede schaar.


Doen:
1. Knip de strijkkraal door met de schaar.
2. Vouw de strijkkraal open en vouw heb dan aan het draadje van de oordopjes.
3. Herhaal stap 1 en 2 nog een paar keer en je bent klaar.


veel plezier!


Tip:
Ik had paars gepakt maar je kunt ook steeds andere kleuren gebruiken. Ik ga om de maand een ander kleurtje doen als ik er tijd voor heb. 


Handig: 
Dit idee beschermt ook het snoertje zodat hij niet scheurt.


Xxx Kenzey

3 opmerkingen:

  1. Lieverd,, je moet niet van ander blog's af halen dot.:$
    Dat maakt je blog minder creatief,, je moet er zelf voor zorgen om creatieve dingen te vinden:$
    Voor de rest is het wel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar schat,
    Er staat ook in de blog dat ik het heb gevonden en niet heb bedacht.

    Xxx Kenzey

    BeantwoordenVerwijderen