Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Burberry

Hoi,

Mijn oom was in januari jarig.
En mijn moeder ging met mijn broertje naar de kruidvat voor een cadeau.
Mijn moeder wilde een geurtje halen dus dat deed ze.
Ze vroeg of van burberry the beat een mannen geurtje was.
En de vrouw zei ja die heeft mijn man zelf ook.
Toen mijn moeder thuis kwam samen met mijn oom kreeg hij zijn cadeau.
Hij maakte het open en hij sprayde het in zijn nek.
Wij wilde graag weten hoe het rook en roken er aan.
Mijn moeder zei is dit geen vrouwen geurtje.
Mijn broertje zei nee want die vrouw zei dat het een mannen geurtje was en dat haar man die ook had.
Mijn moeder zei nou Kenzey dan heb je geluk dan mag jij hem hebben.
Dus ik had weer een nieuwe parfum jeeeej! <`3.
Hij is echt om aan te raden.
Hij kostte €14,95 bij de kruidvat.

Xxx Kenzey

2 opmerkingen: